Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

♥ Info om personerna i novellen♥

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 16:50

Namn: Döpt till Karolin men vill helst bli kallad för Kelly

Ålder: 15 år

Husdjur: Chihuahuan Mimmi, 4 år

Familj: Inga syskon, bara mamma och pappa som ofta bråkar med henne

Klass: 9C

Personlighet: Kelly är en omtänksam och snäll tjej med ett fåtal vänner. Hon är väldigt blyg och hon är väldigt tyst av sig. Hon pratar inte så mycket, hon pratar bara med dem hon verkligen litar på. Hon har blivit mobbad i sin förra skola. Nu har hon ett nytt problem....

--------------------------------------------------------------------------------------

Namn: Hiro

Ålder: 16 år

Husdjur: Katten Nikki, 6 år

Familj: Bor själv med sin mamma  och sin 15 åriga bror sen 3 år tillbaka

Klass: 9B

Personlighet: Hiro börjar ny i Kellys paralellklass. Han blir utfryst och retad och det blir värre.....

--------------------------------------------------------------------------------------

Namn: Yuuki

Ålder: 15 år

Husdjur: Har inget eget men bor tillsammans med Hiros katt Nikki

Familj: Mamma och Hiro

Klass: 8A

Personlighet: Yuuki är Hiros lillebror. Han och Hiro berättar allt för varandra och litar på varandra fullt ut!



Kommer mer fakta snart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 18:47

Hiro tittade på mig. Jag kände hur jag spände mig. Hiro lutade sig fram och kysste mig! Inte länge men han gjorde det! Jag kunde inte fatta det!!!! Jag kysste tillbaka såklart, annars är man dum i huvudet xD (inte seriös med det)   ~Hiros Pers...

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 18:09

Hej, jag heter Karolin men snälla, kalla mig Kelly. Jag bytte skola för ca 1 år sedan. I min förra skola blev jag retad, mobbad, våldtagen (en gång) av mitt ex och jag skar mig. Nu har jag slutat skära mig men jag har fortfarande stora ärr kvar. Det ...

Presentation


Hej! Här kommer jag skriva olika kärleksnoveller på svenska. Hoppas ni gillar dem

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards