Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Hiro och Kelly - Del 1

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 18:47

Hiro tittade på mig. Jag kände hur jag spände mig. Hiro lutade sig fram och kysste mig! Inte länge men han gjorde det! Jag kunde inte fatta det!!!!

Jag kysste tillbaka såklart, annars är man dum i huvudet xD (inte seriös med det)


~Hiros Perspektiv~

Hon var så fin! Hon var så sjukt söt och blyg. Jag skulle precis avbryta kyssen för jag var osäker på om hon ville...

Jag slutade och drog mig tillbaka men hon drog tag i mig och fortsatte. Jag vet inte hur länge vi låg där men i alla fall så hörde vi att dörren till lägenheten låstes upp. Hon rusade upp ur sängen och sprang till dörren. Hon låste upp och försvann. Jag stannad kvar i hennes rum och väntade. Jag hörde vad dem pratade om.


- mamma? du skulle ju komma hem imorgon! sa Kelly


- Jag kan inte, jag måste kolla så du inte träffar killar! sa hennes mamma (antar jag)

- jag litar inte på dig Kelly! Fortsatte hennes mamma.


- Men....

- Nej! Nu tycker jag att du borde gå och lägga dig! Det är skola imorgon!


Kelly suckade och gick up igen. Hon låste dörren.


- Förlåt! sa hon tyst

- Det gör inget. Jag gick fram till henne och pussade henne på pannan och kramade henne.

- Kan du stanna här i natt? frågade hon försiktigt

- Okej, jag ska bara ringa hem och berätta det.

Jag gick iväg och ringde hem.


- Japp! jag stannar

 Hon rusade fram till mig och slängde sig runt min hals. Vi satte oss i hennes säng. Hon la sig i mitt knä och somnade. Jag släckte lampan, bäddade ner henne och la mig bredvid. Jag la armarna runt henne och viskade godnatt.


~ Kellys perspektiv och nästa dag~

Jag vaknade av väckarklockan. Jag slängde den i golvet. Jag vände mig om och såg Hiro. Han hade stannat hela natten. Jag log och somnade om. Jag orkade inte gå till skolan idag och jag ville inte väcka Hiro för han hade inte vaknat av väckarklockan. Jag rullade runt så jag låg med huvudet mot hans huvud. Jag kände hans andetag. Jag somnade om nästan direkt.

Jag vaknade igen av att Hiro drog handen genom mitt hår. Jag orkade inte öppna ögonen. Jag fortsatte blunda fast han märkte att jag vaknat.


- Godmorgon! Sa han

- mmmm.... jag stönade trött tillbaka. Han skrattade och kysste mig på pannan.

Han satte sig upp. Solen lyste in i rummet. Jag kramade honom bakifrån. Helt plötsligt hör jag att någon bankar på dörren.


- KELLY! skriker mamma från andra sidan


- Vad är det? ropar jag tillbaka, lite tystare


- ÖPPNA DÖRREN NU!


- Helst inte....


- Kelly, nu gör du som jag säger! Jag vet att du inte är ensam! väste hon från andra sidan


Hiro tittade på mig. Han reste sig och drog upp mig. Han tog på sig och kysste mig en lång stund.


- Jag komer tillbaka senare om du vill, här! Han räckte fram sitt mobilnummer till mig.

Han öppnade fönstret och hoppade ut. Det var inte högt från fönstret och marken så det var den enda lösningen.


- Kelly! ropade mamma


Jag stängde fönstret, tog på mig och öppnade dörren

- jag är helt ensam mamma!


- Jag hörde att du pratade med någon!

- Jag har en telefon som jag kan prata i, jag kanske hade högtalaren på! Sa jag

 Mamma stirrade på mig och gick ut ur rummet. Jag pustade ut, låste och messade Hiro!


Kommer mer imorgon tror jag <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 18:09

Hej, jag heter Karolin men snälla, kalla mig Kelly. Jag bytte skola för ca 1 år sedan. I min förra skola blev jag retad, mobbad, våldtagen (en gång) av mitt ex och jag skar mig. Nu har jag slutat skära mig men jag har fortfarande stora ärr kvar. Det ...

Av Kärleks Noveller - 30 januari 2014 16:50

Namn: Döpt till Karolin men vill helst bli kallad för Kelly Ålder: 15 år Husdjur: Chihuahuan Mimmi, 4 år Familj: Inga syskon, bara mamma och pappa som ofta bråkar med henne Klass: 9C Personlighet: Kelly är en omtänksam och snäll tjej ...

Presentation


Hej! Här kommer jag skriva olika kärleksnoveller på svenska. Hoppas ni gillar dem

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards